top of page

ishan13 群組

公開·68 位會員

[[tv!]@@] PEC Groningen kijken 5 augustus 2023

Ik heb het gelezen voor zijn dopingbekentenis, maar vond het echt heel erg indrukwekkend. Teamsport of individuele sport? Natuurlijk kies ik voor teamsport. Hoewel ik echt veel bewondering heb voor sporters, die zich individueel kunnen ontwikkelen tot de beste, vind ik teamsporten het leukst om te kijken en te doen. Grootste sportprestatie ooit door een Groninger geleverd? Dan kom ik bij Arjen Robben terecht. Arjen is in mijn ogen een fenomeen en komt met afstand op nummer 1. Beste sportcommentator? Ik moet een koppeltje noemen, Mark van Rijswijk en Michiel Teeling van FOX.

Als coach maakte hij van de kwakkelende club een stabiele middenmoter, die zich zelfs twee keer voor Europees voetbal plaatste. 2:23Afspelen knop KNVB Aanvankelijk zou Jans na zijn vertrek bij PEC als trainersdocent aan de slag gaan bij de KNVB, maar daar zag hij van af nadat Leon Vlemmings vertrok uit Zeist. De drijvende kracht achter de cursus koos voor een baan als hoofdtrainer bij Go Ahead Eagles. "Het is allemaal drie maanden geleden begonnen. Ik werd uitgenodigd om bij Hans Nijland (algemeen directeur, red. ) te komen eten. Hij zei toen dat hij graag wilde dat ik weer iets ging doen bij de club. Daarover hebben we gesproken, ook met technisch manager Peter Jeltema""Ik zou iets naast Peter gaan doen, maar het bleek nog niet zo makkelijk om een functie als bijvoorbeeld adviseur te creëren.

Het leek daardoor een beetje te verzanden. Maar toen kwam het nieuws dat Peter per 1 september stopt en dus kwam de functie van technisch manager vrij. " Jans terug bij FC Groningen Staat van dienst Nijland kwam in de zoektocht naar een opvolger van Jeltema al snel uit bij Jans. "Wij zijn heel blij dat Ron weer terug is bij de club. Een man met een fantastische staat van dienst en een persoonlijkheid die past bij FC Groningen", aldus de algemeen directeur. Jans was eigenlijk van plan een sabbatical te nemen nadat hij afzag van een functie bij de KNVB. "Ik wilde een jaar geen trainer zijn en dacht veel vrije tijd te krijgen, maar dat is dus niet zo.

Waar gebruiken we jouw gegevens voor? De apparaat kenmerken actief scannen voor identificatie. Informatie op een apparaat opslaan en/of openen. Gepersonaliseerde advertenties en content, advertentie- en contentmeting, inzichten in het publiek en productontwikkeling. Advertenties worden verzorgd door Google Ads.

Joost is bezig aan z'n laatste seizoen. Na maar liefst zestien jaar betaald voetbal en ruim 450 wedstrijden neemt hij de benen. Hij diende achtereenvolgens FC Groningen, FC Utrecht, APOEL Nicosia (Cyprus), Excelsior en PEC Zwolle. Van het voetbal neemt Joost geen afscheid. Vanaf 1 juli staat hij bij de Zwolse club als manager commerciële zaken op de loonlijst. Leukste sport om naar te kijken? Voetbal natuurlijk, al kijk ik niet heel veel wedstrijden want ik vind negentig minuten dan vaak toch tegenvallen qua spanning. De enige wedstrijd, die ik altijd beslist wil zien is Real Madrid tegen Barcelona. Basketbal heb ik ook een tijd leuk gevonden, zowel live als NBA.

Eredivisie Samenvattingen - Samenvatting FC Twente - PEC ZwolleVoor je verder gaat... Wij en onze partners slaan met jouw toestemming informatie op jouw apparaat op en gebruiken dit. Browsegegevens worden door middel van cookies ingezameld om persoonsgegevens te verwerken. Je kunt jouw toestemming geven of intrekken door op de knop 'Voorkeuren aanpassen' te klikken. Je kunt op elk moment je keuzes beheren door op 'Privacy voorkeuren wijzigen' te klikken in de footer van de website.

Samenvatting FC Twente - PEC Zwolle kijken bij Telezien

PEC Zwolle - FC Groningen - Oddspedia

Voorbeschouwing PEC Zwolle - FC Groningen Vriendschappelijk Club 2023 || 05-08-2023 om 16:00 uurIn de Vriendschappelijk Club 2023 neemt PEC Zwolle het zaterdag 5 augustus 2023 om 16:00 uur in eigen huis op tegen FC Groningen. De wedstrijd wordt gespeeld in TBC in TBC. Via de PEC Zwolle - FC Groningen live update stream op deze pagina blijf je gedurende de wedstrijd op de hoogte van alle belangrijke gebeurtenissen in het stadion.

In mijn periode bij FC Groningen kwam ik ook regelmatig in MartiniPlaza bij Donar kijken. Leukste sport om te doen? Dat is ook voetbal. Logisch toch? Het zou wel heel vreemd zijn als ik tafeltennissen zou zeggen. In de toekomst wil ik meer gaan tennissen en mountainbiken. Favoriete sporter aller tijden? Michael Jordan. Hij heeft zichzelf altijd bewezen als een echte leider en vooral daardoor heeft hij zijn teams in feite steeds weer kampioen gemaakt. En natuurlijk heeft hij heel veel betekend voor het basketbal.

Hij verbindt zich in eerste instantie voor slechts één seizoen aan FC Groningen. "Ik heb er heel veel zin in. Waarom maar één jaar? Omdat een goed paard nog geen goede ruiter is. Ik moet het eerst maar eens laten zien. "Jans vertrok in de zomer van 2010 na bijna acht seizoenen als trainer bij FC Groningen. Sindsdien werkte hij voor achtereenvolgens sc Heerenveen, Standard Luik en PEC Zwolle. De 58-jarige oefenmeester zwaaide onlangs na vier seizoenen af bij de 'Blauwvingers'. Omdat hij tussen 1982 en 1984 ook al als speler actief was voor Groningen, begint hij nu aan zijn derde termijn bij de 'Trots van het Noorden'.

Voorafgaand aan de wedstrijd vind je op deze pagina een voorbeschouwing en zodra deze bekend zijn de opstellingen van de beide teams. Na de wedstrijd kan je op deze pagina terecht voor een uitgebreide nabeschouwing met alles wat je over deze wedstrijd moet weten. LIVE PEC Zwolle - FC Groningen 0-0 Vanaf zaterdag 5 augustus 2023 om 16:00 uur kan je op deze pagina alle updates van de wedstrijd PEC Zwolle - FC Groningen volgen via onze live update stream. De aftrap vindt plaats over 14 uur, 21 minuten en 37 seconden. Video hoogtepunten en samenvatting PEC Zwolle - FC Groningen Opstellingen PEC Zwolle - FC Groningen De opstellingen van beide teams zijn op dit moment nog niet bekend. Zodra de opstellingen bekend zijn zullen we deze hier vermelden.

[LIVE==] Groningen De Graafschap kijken live stream 28 juli

Jans tekent voor één seizoen als technisch manager FC Groningen20 jun 2017 om 16:44 Update: 6 jaar geleden Ron Jans keert na zeven jaar terug bij FC Groningen. De oud-trainer van de noorderlingen is dinsdagmiddag op een persconferentie in het Noordlease Stadion gepresenteerd als nieuwe technisch manager van de club. Jans is de opvolger van de vertrekkende Peter Jeltema en zal nauw gaan samenwerken met hoofdtrainer Ernest Faber.

Officiële website PEC Zwolle - peczwolle.nl

Hoe je bijvoorbeeld een voetbalclub moet runnen. Zondag kom ik Hans weer tegen in de Kuip. Dat is toch heel apart om met PEC in de bekerfinale te staan tegen FC Groningen, de club waar ik m'n carrière ben begonnen. Bovendien is het een van m'n laatste wedstrijden in het betaald voetbal. Binnenkort begint voor mij een nieuw leven. Wat de bekerfinale nog leuker maakt is dat ook Stef Nijland en Ron Jans een verleden bij FC Groningen hebben en Eric Botteghin bij PEC. Ron Jans heeft gedroomd dat de bekerfinale op strafschoppen zal uitdraaien en dat Stef de beslissende pennel er inschiet. Het zou voor ons fantastisch zijn en jammer voor Hans, maar de beker komt in elk geval terecht bij een Nijland.

FC Groningen vs PEC Zwolle (24-11-2013) - FCUpdate

Livestream PEC Zwolle vs FC Groningen | Eredivisie

Grootste ergernis op sportgebied? Dopinggevallen. Ik vind dat je best de grenzen op mag zoeken qua medische begeleiding, maar je mag niet de boel bedonderen. Beste sportprogramma op televisie? Gewoon Studio Sport. Lekker alle samenvattingen van voetbalwedstrijden in de eredivisie achter elkaar. Daarna ben je weer helemaal bij. Beste sportboek? Het boek over Lance Armstrong - Door de pijngrens.

FC Groningen laat kostbare punten liggen tegen PEC Zwolle

De sportwereld rond in een 11-tal vragen: Joost BroerseFoto's: archief Jan Kanning Hij is bijna 36, maar acteert nog wekelijks op het allerhoogste voetbalniveau. Oud-aanvoerder Joost Broerse van FC Groningen doet het nu in het shirt van PEC Zwolle, toevallig zondag in de Kuip tegenstander van de FC in de bekerfinale. Viermaal eerder stond hij in een bekerfinale en met FC Utrecht, APOEL Nicosia (Cyprus) en PEC won hij de zo fel begeerde trofee. Een tweede kunststukje met APOEL lukte niet.

Leuke jonge gasten, die alleen nog maar beter gaan worden. Wat is de sportlocatie van de Stad? Dat is niet zo ingewikkeld voor mij. Ik ben uit mijn periode bij FC Groningen nog altijd verknocht aan het Oosterpark. In die knusse omgeving heb ik heel veel meegemaakt. Met wie zou je wel eens een Groninger koek van Knol als ontbijtje willen eten? Met Hans Nijland. Ik vind het een mooie kerel en kan nog een hoop van hem leren.

Burgzorg scoort opnieuw en bezorgt Heracles zege op - NOS

關於

歡迎光臨群組!您可以和其他會員連線,取得更新並分享影片。

會員

bottom of page