(LIVESTREAM-TV<<<) Getafe Vitesse kijken 5 augustus 2023
Die vind ik juist fysiek niet sterk, liet zich tegen Vitesse een paar keer heel simpel van de bal zetten. Verder, proberen ze niet te laten schieten, dan hoeft Varela ook niet in actie te komen;-) +1/-0 Schot voor de boeg! Varela; Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico; Martinez, Van de Beek, Ziyech; Tadic, Huntelaar, Babel. +1/-0 3 jaar geleden (gewijzigd)Het gaat erom hoe kan je Getafe het best aanpakken en Ajax speelt uit... Ik heb geen analyse gedaan... maar met Gravenberg, eiting spelen is vragen om problemen.
Frenkie ergerde zich aan Getafe: 'Echt irritant om naar te kijken'
Vitesse besluit oefencampagne in Spanje tegen Getafe, club
Ik heb er een hard hoofd in vanavond om hier met een positief resultaat weg te komen. We zijn weer zo ongelooflijk slordig. En degene die het voortouw moeten nemen geven tot nu toe niet thuis. Wath's new zal ik maar zeggen. +1/-0 Haal a. u. b Ziyech en Babel er af. Wtf zijn zij aan het doen zeg. Ziyech straalt toch een partij arrogantie uit zeg. Al met zijn hoofd bij Chelsea? +2/-1 Ja vind ik ook.
(((TV!!))) Eintracht Frankfurt Vitesse kijken stream 28 juli 2023
Arrogant, maar presteert niets! Hakim heb ik nog niet zo slecht gezien. Zal wel weer met de transfer te maken hebben. krijg je met die winterse transfers. Frenkie speelde ook matig tijdens en na bekendmaking transfer. JONGENS JONGENS JONGENS. 1e helft: Fans: onvoldoende Ajax: onvoldoende Tadic: onvoldoende +1/-0 Alvarez er maar uit met zijn geel, Schuurs er in! Je gaat dat nu toch niet riskeren! +1/-0 Onnodig 1-0 achter.
Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen. 3 jaar geleden (gewijzigd)Varela-Dest-Alvarez-Blind-Nico-Ekkelenkamp-Martinez-Vd Beek-Tadic-Traore-Ziyech Moeten lopende spelers opstellen met diepgang. Dat zijn die Spanjaarden niet gewend en ze maken al zo veel overtredingen. Ekkelenkamp loopt ook veel. Die zou ik echt opstellen. Denk dat Ten Hag kiest voor Gravenberch gezien het fysiek gaat worden. +1/-0 Kan me wel vinden in jouw opstelling, maar twijfel dan over Gravenberch.
+1/-0 Mag ik de landstitel belangrijker vinden,? ben bang dat we met een kar aan geblesseerden terug komen!! En Varela op goal, Alvarez of Schuurs maakt allebei niet uit... we gaan dit niet redden ben ik bang! +1/-0 Waarom moet het 1 belangrijker zijn dan het andere? Ik moet schuld bekennen nu, ik zeg het soms ook. Ik vind de KNVB beker minder belangrijk dan Europees succes of landstitel. Verder, wat heb je er aan om te zeggen: 'ik ben bang'. Niet veel.
(VOETBAL>>>>) Georgië O-21 België O-21 kijken stream 24
Zwak Ajax laat zich foppen door komedianten van Getafe: 2-0
[streamen<<] AZ Norwich City kijken live stream 19 juli 2023
Ja, Getafe is een hele vervelende ploeg maar ze moeten de schuld vooral bij zichzelf zoeken. Het was extreem slecht. " De ex-speler van Ajax vond vooral de sterren tegenvallen. "Tadic en Ziyech gaven totaal niet huis. Maar het is dan typisch Nederlands om in de laatste minuut nog in te dribbelen en een vier tegen drie situatie tegen te krijgen. Heel naïef in feite. "Marco van Basten noemt arbiter een 'jodokus'Ook Marco van Basten ergerde zich aan het zwakke spel van Ajax maar had tevens geen goed woord over voor arbiter Buquet.
Getafe-Vitesse (05-08-2023) - Voetbal International
Wel bleef men doorgaan met de wedstrijd zoveel mogelijk doodleggen. Pas in de slotfase, nadat Klaas-Jan Huntelaar en Perr Schuurs in het team waren gekomen, kwam Ajax wat beter in het ritme. Getafe begon te kraken en had geluk dat Babel een open kopkans nog probeerde terug te leggen. Dan maar met een 1-0 achterstand terug naar Amsterdam zou je zeggen maar Ajax zou Ajax niet zijn als ze toch nog in de 93e minuut met ingeschoven centrale verdedigers naar voren zouden trekken. Er volgde balverlies van de te traag handelende Schuurs waarna Getafe er vandoor ging en met een, eigenlijk zwakke inzet, toch wist te scoren omdat Sergino Dest, ook zich bezondigend aan onbegrijpelijke trucs terwijl hij totaal niet in de wedstrijd zat, het leder van richting veranderde: 2-0.
Tadic en vd Beek komen nauwlijks in het spel voor. Ziyech heeft het ook niet en Alvarez is te onrustig. Blind komt niet aan opbouwen en passen toe en dan blijft er verder maar weinig over. +1/-0 Babel verkloot zelfs het hele spel van de voorhoede + aansluiting. Alvarez ook echt een schande... +2/-0 3 jaar geleden (gewijzigd)Je kunt natuurlijk wel piepen om Alvarez en Babel,, maar heb je wel eens goed gelet op Dest en Ziyech? Wat een kansloos verhaal is dat zeg. +2/-0 Eens vooral Ziyech moet zich schamen.
Zie Valentijn Driessen die niet afrees naar Madrid, want ze waren toch kansloos. En zijn straf was dat hij 1 van de mooiste wedstrijden ooit van het moderne Ajax miste. R. de Boer vond het zelfs specialer dan de 0-2 van hem in 1996. Deze groep moet beseffen dat ze nog 1 keer een mooie campagne kunnen neerzetten Europees na 2016-2017 en 2018-2019. Alles geven voor die beker. Wordt het moeilijk? Getafe verslaan is net zo lastig als een Atalanta, Valencia, Chelsea of leipzig. De Uefa cup winnen is ook een speciale prijs. Ajax verdient een Europese prijs. Overmars, Sar, Ten Hag. De fans. Bang? Nooit bang zijn +3/-0 Laten we reëlere gedachten hebben. De vorm, elftal wat half compleet is van Ajax en de reputatie van Getafe.
Dat spreekt niet voor jouw positieve post. Met alle respect, ik ben blij wanneer we ongeschonden Heracles kunnen bestrijden!! +1/-1 Hoop wel dan dat Varela beter keept als bij jong Ajax. +1/-0 Slechter kan in ieder geval niet. +1/-0 Ik vind het best spannend, inmiddels. Hopelijk een messcherp en gefocusd Ajax, met veel diepgang (Babel, Vd Beek) en intelligentie (Blind, Ziyech, Tadic). Let's gp, boys!! +1/-0 Gewaagde opstelling dus: Dest-Alvarez-Blind-Tagliafico; vd Beek-Ziyech-Martienz; Tadic-Traoré-Babel +2/-0 Kijk de gezichten van die gasten die aankomen in Getafe.
Neem het initiatief en speel de bal rond. Achter de verdediging van Getafe liggen meters aan ruiimte! En Ziyech: doe ff normaal en ga eens voetballen, gozer! +1/-0 Traire wint bijna elk kopduel, masr de afvallende bal is aan niet een Ajaxspeler besteed. Babel werk hard maar voegt absoluut niets toe aan dit elftal.
((STREAMEN!!)) Eintracht Frankfurt Vitesse kijken live strea
Voetbalnieuws door Vincent Houttuin (Adjunct) - FCUpdate